Hill+Knowlton Strategies europeiske avdeling er kåret til årets byrå i Europa på SABRE Awards.

På SABRE Awards ble Hill+Knowlton Strategies europeiske avdeling kåret til årets byrå i Europa. Vår egen Andreas Wabø, sammen med alle europatoppene var med på scenen i Frankfurt for å ta imot prisen. Utdelingen fant sted i Frankfurt i Tyskland torsdag 23. mars. 

– Jeg er stolt av folkene mine uavhengig av denne prisen her. Jeg tenker at det er veldig hyggelig og så håper jeg det blir flere i årene som kommer. Det å vinne priser er først og fremst bekreftelse på at man gjør bra ting for kundene, sier Andreas Wabø. 

Hill+Knowlton Strategies var nominert sammen med BCW, Edelman, FleishmanHillard og Weber Shandwick. Vi tok også priser i kategoriene Best Pharmaceutical: RX Campaign, Best Government Agency Campaign, Best Middle East Campaign, Best UK Campaign (Medium Budget) og Best Real-time Engagement (Newsjacking) Campaign.

Hill+Knowlton Strategies var også et av selskapene med flest nominasjoner på kortlisten i årets finalerunde, med 13 nominasjoner. Kortlisten består av over 400 kampanjer, valgt ut fra over 2000 bidrag.

SABRE er en anerkjennelse av de beste PR-byråene og arbeidene i Europa, Afrika og Midtøsten. Det er den mest prestisjefylte kåringen i den internasjonale PR- og kommunikasjonsrådgivningsbransjen, og kalles ofte «EM i PR». Utdelingen arrangeres av Holmes Group, som kartlegger og analyserer den internasjonale PR-bransjen.

Alle Europatoppene var samlet  i Frankfurt under årets SABRE Awards.