Vi forbereder kundene våre på at kriser kan oppstå når de minst venter det. Vi hjelper dem å med å beskytte merkevaren og sørge for at omdømmet til selskapet ikke blir ødelagt. De krisene du aldri har hørt om, er de som er best håndtert.
Hill+Knowlton har lang erfaring med å drive krisehåndtering for selskaper og enkeltpersoner – nasjonalt og internasjonalt. Vi reviderer kriseplaner, gjennomfører krisetrening og -øvelser, samt arbeider sammen med kunden under og i etterkant av en krise.
Vi har høy kompetanse innenfor krisekommunikasjon, og med kontorer i alle verdensdeler har vi rask responstid og kan hjelpe kunden der det er behov.
Hva vi gjør:
Executive Training – Trening og øvelser på forskjellige nivåer som skal gi virksomheten verktøyene og kunnskapen de trenger i en reell krisesituasjon.
Kriseapp – En enkel applikasjon på smarttelefoner og tablets som brukes for å håndtere krisen.
FlightSchool+ – En nettbasert treningsplattform der vi simulerer mediedekning, SoMe – aktivitet, medierespons med mer.
Cyber+ – Strategisk kommunikasjonsrådgivning ved cyberangrep.