Marius  Myhrvold

Marius arbeider med strategisk kommunikasjon, merkevarebygging, omdømmeutvikling, markedsføring og integrerte markedskampanjer. ​Marius er også kreativ rådgiver og kan implementere kampanjer med et bærende konsept som tas ut i egne, fortjente og betalte kanaler. Spesielt kampanjer der PR, reklame, digitale kanaler, sosiale medier og utendørsaktiviteter samspiller med hverandre.​ De siste årene har Marius arbeidet med oppdrag for kunder som, Handelshøyskolen BI, Norad, Yrkestrafikkforbundet, COWI, Norges Bank, Worldskills Norway, Equinor, UiO, DNB, NHO, UNICEF, Barnekreftsforeningen, McDonalds, Nordea, Helse Sør-Øst og Agria Dyreforsikring. ​

Marius var en av gründerne som startet PR-byrået Colt kommunikasjon. Norges ledende PR-byrå innen bruk av sosiale medier. Han var med å utvikle metodikk og tilnærming som ble brukt i forelesninger på Handelshøyskolen BI. Han Jobbet med flere av Norges største selskaper og var ansvarlig rådgiver i Norge for den globale alliansen Public Relations Network. ​Marius holder kurs og foredrag innenfor fagområdet strategisk kommunikasjon, integrert kommunikasjon, digital -PR og sosiale medier. Han er fast foreleser på Westerdals studieprogram: Strategi og PR.​