Krisehåndtering


Tilbake

Vi forbereder kundene våre på at kriser kan oppstå når de minst venter det. Vi hjelper dem å med å beskytte merkevaren og sørge for at omdømmet til selskapet ikke blir ødelagt. De krisene du aldri har hørt om, er de som er best håndtert.

Gambit H+K har lang erfaring med å drive krisehåndtering for selskaper og enkeltpersoner – nasjonalt og internasjonalt. Vi reviderer kriseplaner, gjennomfører krisetrening og -øvelser, samt arbeider sammen med kunden under og i etterkant av en krise. 

Vi har høy kompetanse innenfor krisekommunikasjon, og med kontorer i alle verdensdeler har vi rask responstid og kan hjelpe kunden der det er behov. 

Hva vi gjør: 

Executive Training – Trening og øvelser på forskjellige nivåer som skal gi virksomheten verktøyene og kunnskapen de trenger i en reell krisesituasjon.

Kriseapp – En enkel applikasjon på smarttelefoner og tablets som brukes for å håndtere krisen.

FlightSchool+ – En nettbasert treningsplattform der vi simulerer mediedekning, SoMe – aktivitet, medierespons med mer.

Cyber+ – Strategisk kommunikasjonsrådgivning ved cyberangrep.

 

Johan Wilskow

Seniorrådgiver / Fagleder krisekommunikasjon og medietrening

Krisehåndtering-nyheter + innsikt

Sektorer

H+K leverer dyp industrikunnskap kombinert med spesialistkompetanse. Vi forstår våre kunders økosystemer og hvordan engasjere deres publikum.
Les mer

Produkter

Bak alle våre insiktsbaserte ideer og kommunikasjonsstrategier, er en dyp forståelse av data og analyse, kreativitet, innovasjon og mesterlig historiefortelling.
Les mer