Virtuell trening


Tilbake

Siden fysiske sammenkomster er redusert til det minimale under pandemien er det et økende behov for å ha et digitalt tilbud for ansatte og kunder i bedrifter. Å ha de nødvendige ferdighetene og strategiene på plass er ikke lenger bare forretningskritisk; det har blitt viktig for virksomhetens overlevelse. Bedrifter og organisasjoner må tilpasse seg for å finne nye måter for å presentere seg på en effektiv, passende og minneverdig måte.

Uansett om det er et Skype-pressintervju, deltagelse i en av de mange nye digitale begivenhetene eller å levere utfordrende nyheter til et internt publikum, er det mange måter vi kan støtte deg på for å forberede deg på virtuelle opptredener. Vårt team av eksperter har verktøyene og erfaringene for å sikre at virksomheten og menneskene er godt forberedt, fra opplæring i virtuelle medier for grupper og enkeltpersoner, til presentasjonstrening og øvelser.

Leveres enten enkeltvis eller i små grupper på 2-3 ledere. Vår opplæring i virtuelle medier vil forberede deg på å håndtere et virtuelt medieintervju ved hjelp av Skype, Zoom og andre plattformer. Våre eksperter vil utstyre deg med ferdighetene og kunnskapen om hvordan du kan levere intervjuer fra datamaskinen eller telefonen: Alt fra tips om hvordan du kan forbli autentisk og bygge gode forhold med journalister, til å forstå journalistens roller og mål, til å lære å lage et godt sitat og en historie. Vi skal filme og spille av øvelsesintervjuer med klare og grundige tilbakemeldinger.

Å presentere virtuelt kan være en utfordring, selv for de mest erfarne programlederne. Våre rådgivere hjelper deg med å levere et budskap med autoritet og varme gjennom en dataskjerm. Via en-til-en økter eller gjennom mindre grupper, vil vi gi veiledning om visuelle hjelpemidler for å gjøre presentasjonene dine så overbevisende som mulig. Vi viser deg hvordan du utformer de riktige budskapene, bruker riktig tone og språk, og designer riktig struktur og flyt for å engasjere publikum. Vi vil også dekke pusteteknikker for å kontrollere stemmen din og leveringsmetoder.

Denne opplæringen fokuserer på hvordan du skal forstå hva som trengs for å sikre et vellykket virtuelt møte, inkludert å velge riktig format, effektiv planlegging og timing. Våre rådgivere vil dekke publikumsforståelse, inkludert forventningene publikum har til deg. Vi viser deg hvordan du lager og lander relevante budskap, forstår kommunikasjonsstilen din og hvordan du engasjerer alle deltakerne i samtalen, inkludert de som sjeldent deltar.

Å delta i virtuelle møter kan føles skremmende. Denne opplæringen vil utstyre flere juniordeltakere med selvtillit til å snakke, lære de hvordan de utfordrer andre på en god måte og hvordan man kan utforme et godt argument. Vi fokuserer på hvordan man leder, har tilstedeværelse og påvirkningskraft, og hvordan man engasjerer alle deltakerne i vår C-suite. Suiten leveres via to 90-minutters økter. Denne opplæringsmodulen passer for opptil fem deltakere av junior- og lederdeltakere, og opptil tre for C-suite. Kan også utføres på en-til-en basis.

Denne opplæringsmodulen fokuserer på forståelse av prinsippene for krisehåndtering og media i en krise. Våre rådgivere vil dekke teknikker for omdømmestyring, inkludert gjennomgang av risikoområder og diskusjon av sårbarheter. Vi viser deg hvordan du kan forstå og prioritere interessentene dine, hvordan du kan lage kriseuttalelser hvor du deler viktige ting, samtidig som du unngår å ta opp ting som helst ikke skal ut i media.

Via fire én-timesøkter hjelper vi lederne dine med å utvikle sin egen lederstil, og lærer dem hvordan de styrer effektivt og godt; selv via en dataskjerm. Våre rådgivere viser deg hvordan du skaffer deg de riktige virtuelle forretningsferdighetene, inkludert administrering av sosiale medier og krisekommunikasjon, og hvordan du skriver og holder virkningsfulle taler for virtuelle konferanser. I tillegg til å forberede dem på medieengasjement, vil vi dele spesifikke tips og teknikker for å levere kommunikasjon for investor-relasjoner med tillit og klarhet.

Denne treningsmodulen er designet for å hjelpe ledere med kommunikasjon med trykk på empati i utfordrende tider. Modulene inkluderer forståelse av personlighetstyper, som definerer den beste måten å kommunisere, informere og engasjere seg med disse gruppene på en menneskelig måte. Vi vil også dekke empatitrening for å hjelpe ledere å gjenkjenne og forholde seg til andres følelser, utvikle de nødvendige mellommenneskelige ferdighetene, kontrollere følelser og aktivt lytte, samt utvikle et rammeverk for å svare godt i en eventuell konflikt. Medfølende kommunikasjon utstyrer ledere med forståelsen av hva det vil si å være medfølende i et profesjonelt miljø, forstå nøkkelelementene i medfølende kommunikasjon, demonstrere medfølende ledelse og hvordan du kan omformulere virksomhetens verdier/kultur for å sette søkelys på medfølelse i en tid da publikum ser på dette som kritisk. Til slutt er mental helse kritisk for en vellykket og produktiv organisasjon. Denne modulen hjelper ledere med å forstå tegnene på at noen kan slite mentalt, teknikker for å ivareta mental helse og støtte andre gjennom usikre tider.

Sektorer

H+K leverer dyp industrikunnskap kombinert med spesialistkompetanse. Vi forstår våre kunders økosystemer og hvordan engasjere deres publikum.
Les mer

Produkter

Bak alle våre insiktsbaserte ideer og kommunikasjonsstrategier, er en dyp forståelse av data og analyse, kreativitet, innovasjon og mesterlig historiefortelling.
Les mer